Polygiene, Wacoal och World Group i konsumentkampanj i japanska varuhus i sommar

Publiceringsdatum: 17 maj 2017

I ett samarbete med underklädesvarumärket Wacoal och fashion-och lifestylegruppen World fördjupas samarbetet ytterligare för de tre varumärkena i en gemensam Polygiene Partner Sommarkampanj.

Polygienes samarbete med Wacoal underkläder med bland annat ”Huit lingerie” och ”Freja underwear och swimwear” i sin portfölj och World Group med 80 fashion- och liivsstilsvarumärken som The Shop TK och INDIVI, har resulterat i en ny Polygienebehandlad damklädeskollektioner som lanseras till specialerbjudande med kampanjstart i maj på varuhus över hela Japan.

Wacoal bjuder på en Polygienebehandlad handduk för alla kunder som köper för mer än JPY 3 000 medan World Groups kunder kan samla 5 gånger mer poäng i kundklubben World Premium Club än vanligt när de handlar de speciellt utvalda produkter från de Polygienebehandlade kollektionerna ’Kuuki’ ‘UNTITLED’ ‘INDIVI’ och ‘Reflect’.

”Vi ser en spännande utveckling överlag i Asien och när två starka partners samarbetar ger det såklart en extra push på den viktiga japanska marknaden” säger Peter Sjösten Peter Sjösten VP, Commercial Operations, på Polygiene.